sunnuntai 26. elokuuta 2012

Huono minä... takaisin kirjoittelun pariin

Minusta ei ole ollut tähän.
Kesän ajan on ollut
julmettu Kiire.
Tuhat ja muutama päälle
Asiaa ollut mielessä koko ajan.

Ja reissattukin.

Tämän tästä joku on kysynyt,
että mikset kirjoita
mitään.
Olenhan minä kirjoittanut,
päivät pitkät,
mutta ihan muusta Syystä.

1700-luvun markkinat
on nyt paketoitu
tältä Kesää.
Seuraavasta ei tiedä muuta kuin,
että markkinat on 10.-11.8.2013.
Kuka sitten hommat hoitaakin.

Onnea vaan matkaan.

Välillä olen lueskellut muiden Blogeja.
Mistä minä voin kirjoittaa!
Ketään ei kiinnosta rytkyt, joissa
kuljen;
koko Kesän olen kierrättänyt
samaa toppia ja villatakkia,
kahta mekkoa ja kaksia housuja!

Ei paljon Fashionista blogiin ainesta.

UllakonAarteet on uinunut
koko Kesän. 
Taitaa uinua seuraavaan saakka.
Syytinkiläinen ei ehdi ja Keskenkasvuinen
ei halua, tuuraajat ovat
olleet hakusessa.

Mietin jopa nettikauppaa....

Sisustus. Meillä on samat Huonekalut,
samoilla paikoilla, 
samassa (epä)järjestyksessä.
Jokunen kippo tai vaasi saattaa
joskus päästä kaapin Koristukseksi
vuorollaan.

Eipä tehdä sisustusjuttuja, ei.

Hortonomiksikaan minusta ei ole.
Mitä en onnistu näännyttämään
kastelematta,
syö joku pienolio parempiin
Suihinsa.
Juhannusruusu kukki julmetusti,
emme olleet kotona näkemässä.
Pionit kukoisti,
sade liiskasi ja mädätti.

Mitä jää?

Oma outo olo,
Läheiset, 
pienet Päivän tapahtumat,
elämän Arki
nyppyineen ja suorineen.

Koetan vielä totutella tähän Kakkoseen,
päästä juoneen kiinni.
Saattaa olla, että
tästä tulee Jotain ihan muuta.

Kuitenkin minä.
Parempi kun Huono.




















Tässä kesän paras Otos...

4 kommenttia:

  1. Hyvä otos! Olenki niin odotellut sinua sivuille jotain kirjoittelemaan. Tuu sie takaasin kun mee sinuu vuotetaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Hyvältä tuntuu kuulla että joku odottautkin :) Eiköhän nämä pikku aivojen ajatukset taas löydä tiensä tänne...

      Poista
  2. WOW, mikä kuva! Annoit tosi magiat naurut, ainakin tänne! Olen kuullut Sinun järjestäneen HYVÄT markkinat siellä. Ja muutenkin Sinusta on tykätty..ja tykätään.... Pikkulintu kertoi...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaapa miten paljon nauroin itse, tämä kun putkahti YLLÄTYKSENÄ kamerastani ! Vois tän tulkita niinkin, että "kuvassa tapahtumajärjestäjä pakoilee pillastuneita käsityöläisiä..." Vai Pikkulintu :) jahas, minulla on epäilykseni kenestä on kyse. Tiedätkös, minä tykkään kaikista niistä, jotka meidän markkinoilla ovat myyjinä, ihania ihmisiä.
      Piipahdin Tilapuodissasi, kateeksi käypi...

      Poista